Szampańskiej zabawy ;)))




To pierwszy post na blogu, jeszcze za bardzo nie potrafię prowadzić bloga scrapbookingowego... Kiedyś miałam urodowy. ;) Mam nadzieję, że szybko się nauczę... :)) 
Oczywiście zdjęcia umieszczam w dużym formacie, no bo jaki sens dodawać tak by nie było widać? ;)



No i w końcu całość ;) 



Środek oczywiście też musiałam przyozdobić. :) 



 Kartkę również pragnę zgłosić na wyzwanie bingo u Altair Art
Wybrałam:
  • tag
  • sznurek
  • przedarcia


Kartkę wykonałam z użyciem:

-tuszu z Heydy (trio niebieskie i czarny)
-papierów z UHK Gallery, jedna z nowszych kolekcji : Naval Treaty
-perełki z DP craft
-zwykły sznurek ;)
-dziurkacz DP koło z falbanką 5 cm
-wykrojnik Mariannne Design




Dzięki za każdy komentarz, chętnie przyjmę troszkę krytyki na klatę bo moja przygoda zaczęła się dopiero niedawno! :))

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. One dają mi największą motywację!