Pamiątka chrztu świętego :)


Dzisiaj kartka wykonana na zamówienie, ale bez żadnych szczególnych wymogów, w sumie jedyny "elegancka".

Oczywiście jest to kartka dla chłopczyka, ale ten niebieski kolor chciałam trochę przełamać fioletem, różem, bielą i ecru. :) 

Małe wprowadzenie... ;) 




A tutaj już sama kartka ;) 

Bardzo lubię połączenie bieli z turkusem, bądź królewskim niebieskim. 



Z fleszem... ;)


Bez flesza.... ;) 

Oczywiście do środka kartki wpakowałam harmonijki, dzięki którym podniosła się wyżej. :D





Do wykonania tej kartki z pudełkiem użyłam:

-stempla novinki
-perłowego papieru Galerii Papieru
-wykrojnik Marianne wózeczek
-kartonu 260 jasnoniebieskiego z Lidla ;) 
-zwykłego bloku technicznego do harmonijek
-róży z pęczków
-róży z papieru do scrapu (niestety nie pamiętam firmy, pamiętam, że holenderska)
-perełki z DP
-serwetek
-tasiemek :)))


Dzięki za komentarze ;)

Biorę udział w wyzwaniu Bingo Paper Passion :)

    Oczywiście wybrałam:


  • kolor niebieski
  • wstążka 
  • perełki





Oraz biorę udział w wyzwaniu trickartist 

Oczywiście Chrzest Św. jest to 1 sakrament jaki przyjmujemy.



7 komentarzy:

  1. Pomysłowy zestaw! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo 'elegancka' karteczka :) Też lubię to połączenie kolorów - idealne na chrzest, zwłaszcza dla chłopczyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. One dają mi największą motywację!